۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

برنامه ای عملیاتی برای راهبرد های چهارگانه انتخابات داریم

برنامه ای عملیاتی برای راهبرد های چهارگانه انتخابات داریم

گرگان - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای هر یک از چهار راهبرد مدنظر رهبر معظم انقلاب، انتخابات رقابتی در سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری(رسام) برنامه عملیاتی داریم.

سید علی مهاجر در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با مقدمات برگزاری انتخابات رقابتی در سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری، گفت: با فرمانداران استان هماهنگی‌های لازم به انجام شد و برای راهبردهای چهارگانه انتخابات، برنامه عملیاتی داریم.

وی افزد: همواره تاکید شده است که در چینش نیروها در کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان دقت شود، مؤلفه‌هایی را برای شاخص‌گذاری در موضوعات مختلف با زمان‌بندی مناسب مشخص کرده‌ایم تا ارزیابی لازم را از کمیته داشته باشیم. هر چقدر انتخاب افراد با تجربه دل‌سوز و متعهد محقق گردد، بازدهی ستاد نیز افزایش خواهد یافت.

مهاجر اظهار کرد: از هیچ فرصتی برای آگاه‌سازی، تبیین و امیدآفرینی استفاده دریغ نمی‌کنیم، مطمئناً مردم قدرشناس اگر از خدمات نظام و دولت مردمی آگاه شوند، پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مشخص شده است تا از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی دستگاه‌ها برای کمک به ستاد انتخابات استفاده و آن‌ها را ملزم به پاسخ‌گویی نماید.

وی ضمن اشاره به ارتباط مستمر، هماهنگی و تعامل ستاد انتخابات استان و شورای نگهبان، تاکید کرد: این هماهنگی موجب رفع شبهات احتمالی خواهد شد.

کد خبر 5825659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha